cz

ENDURO / ADVENTURE



V sérii Enduro / Adventure firma ČZ nabízí uživatelům řetězy zohledňující provozní podmínky, ve kterých se předpokládá jejich použití, tj. provoz v blátivém, prašném a abrazivním prostředí. Jediným řešením jak zajistit přijatelnou životnost řetězů v nepříznivých provozních podmínkách bez neustálé péče, je utěsnění kloubu řetězu.

Řetězy ENDURO/ADVENTURE jsou z ekonomického hlediska rozděleny do dvou kategorií:


ACTIVE-RING

První podskupina řetězů série ENDURO/ADVENTURE, nesoucí název Active-ring, je určena pro zákazníky, kteří preferují především dlouhou životnost řetězového převodu. Pro dosažení tohoto požadavku jsou řetězy této kategorie, obdobně jako u série HIGH PERFORMANCE a STREET, osazeny kroužky Active-ring a patentovanými pouzdry KSJ.





NABÍZENÉ MODELY SÉRIE ENDURO/ADVENTURE : ACTIVE-RING

ŘetězRozteč (mm)Vnitřní šířka (mm)Průměr válečku (mm)Délka čepu (mm)Tloušťka destičky vnitřní/vnější (mm)Střední statická pevnost (N)Hmotnost 100 článků (kg)Spojovací článekTyp těsnícího kroužkuBarva destičky vnější-vnitřní
520 DZX15.8756.3510.220.92.2/2.2378001.78RIVET (CLIP)Active-ringstříbrná-černá
520 ORH15.8756.3510.1620.92.2/2.2358001.63CLIP (RIVET)Active-ringžlutá-černá
520 ORMX15.8756.3510.1620.42.2/2345001.59CLIP (RIVET)Active-ringzlatá-černá
525 DZX15.8757.9410.322.82.4/2.2400001.98RIVETActive-ringstříbrná-černá


Charakteristika jednotlivých typů řetězů série ENDURO/ADVENTURE : ACTIVE-RING


520 ORMX: Tento typ je nabízen jako závodní provedení řetězu 520 ORM ze série O-ring. Od řetězu 520 ORM se liší vyšší statickou pevností a použitím kroužku Active-ring k utěsnění kloubu. Zákazník ocení dlouhou životnost a snížený pasivní třecí odpor při pohybu. „Zlaté“ vnější destičky dávají řetězu velmi atraktivní vzhled.

520 ORH: Zesílená verze řetězu 520 ORMX. Rozměrově modifikovaná vnější destička umožnila řetězu dosáhnout vyšší statické a dynamické pevnosti. Je ideální volbou pro nejvýkonnější závodní off-road motocykly a čtyřkolky. Řetěz může být používán i na silničních motocyklech.

520 DZX, 525 DZX: Tyto řetězy konstrukčně vycházejí z nejvýkonnější série High Performance. Plnohodnotně nahrazují řetězy, jež užívají výrobci motocyklů v prvovýrobě. Jejich užití je určeno především pro silniční motocykly a velká cestovní endura. Řetězy řady DZX jsou určeny též pro závodní použití.



O-RING

Ekonomická varianta řetězů série ENDURO/ADVENTURE používá pro utěsnění maziva technicky jednodušší kroužek s kruhovým profilem, jenž propůjčuje jméno celé podkategorii řetězů - O-ring. Použitím O-ring kroužku sice nelze dosáhnout těsnících vlastností kroužků Active-ring, je však plně dostačující pro běžný provoz s přiměřenou životností řetězového převodu.

Řetězy kategorie O-ring volí majitelé motocyklů, kteří hledají ekonomiku provozu svého motocyklu a nemají vysoký roční nájezd kilometrů.


NABÍZENÉ MODELY SÉRIE ENDURO/ADVENTURE : O-RING

ŘetězRozteč (mm)Vnitřní šířka (mm)Průměr válečku (mm)Délka čepu (mm)Tloušťka destičky vnitřní/vnější (mm)Střední statická pevnost (N)Hmotnost 100 článků (kg)Spojovací článekTyp těsnícího kroužkuBarva destičky vnější-vnitřní
428 OR12.77.758.51201.8/1.6234001.1CLIPO-ringmodrá-žlutá
520 DZO15.8756.3510.220.52/2356001.66RIVET (CLIP)O-ringžlutá-žlutá
520 ORM15.8756.3510.1620.82.2/2340001.6CLIP (RIVET)O-ringmodrá-žlutá
520 RDO15.8756.3510.1620.82.2/2338001.61CLIPO-ringmodrá-žlutá
525 DZO15.8757.9410.320.92.4/2.2400001.98RIVETO-ringžlutá-žlutá


Charakteristika jednotlivých typů řetězů série ENDURO/ADVENTURE : O-RING


428 OR: Jednoznačná volba pro uživatele, kteří požadují prodloužení intervalu údržby a životnost řetězu na maloobjemových motocyklech.

520 ORM: Velká obliba a léty prověřená kvalita tohoto řetězu z něj učinila legendu v nabídce ČZ. Je ideální pro silniční i hard enduro motocykly s velmi dobrou životností, byť je těsněn pouze kroužky O-ring. Bez výhrad může být použit i na méně výkonné silniční motocykly.

520 RDO: Speciálně konstruovaný typ řetězu určený pro off-road použití do zvláště ztížených podmínek. Středový otvor ve vnitřní destičce odvádí bláto z prostoru, kde se potkává zub řetězového kola s řetězem, díky čemuž nedochází k pěchování nečistot do řetězu. Další výhodou navrženého tvaru vnitřní destičky je její rovná vnější plocha. Ta velmi podstatně redukuje úbytek materiálu destičky abrazí při pohybu po znečištěných vodítkách řetězu.

520 DZO, 525 DZO: Ekonomické řešení řetězů DZX. Jejich určení je identické jako u řetězů DZX, pouze s rozdílem osazení těsnících kroužků typu O-ring a s tím spojených výsledných technických charakteristik produktu.



Nejste si jisti výběrem správného řetězu pro Váš motocykl? Zkuste náš vyhledávač řetězů ČZ dle typu motocyklu